08-10-2020
|
#34
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد السيد
حبيبتي
خلقت من طين وموسيقى وسكر مطحون
ههههههههه يا بختها فيك والله اكيد جميلة اوي واخلاق اجمل شكلك رومانسي
كل الاحترام
هههههههه
انتي احلى وردة
علما الكلام ده مو من كتاباتي
دوم الضحكة يارب
تحياتي اليك
|
|
|
|
|