عرض مشاركة واحدة
#1  
قديم 09-16-2020
ابراهيم دياب غير متواجد حالياً
اوسمتي
سنابل وسام التواجد المميز 
 
 عضويتي » 367
 جيت فيذا » May 2020
 آخر حضور » 10-07-2023 (05:22 PM)
آبدآعاتي » 47,465
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه
جنسي  »
 التقييم » ابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond reputeابراهيم دياب has a reputation beyond repute
 آوسِمتي » سنابل وسام التواجد المميز 
 
افتراضي اخطف من الدنيا ضحكه




اخطف من الدنيا ضحكه اخطف من الدنيا ضحكه
لمَا تخرج مع صحَآبك ، وتقرر تتَصور انت وهماَ

حَاول بقدر الأمَكان تتصور كتيير اوووى ، اكتر حتَى مما متوقَع منك

حتَى لو الناَس هيقولو عنَك مجنون ..،

مش تفَاخر بلبس جديد انتَ جَايبه ولا سَاعه حلوة لبستها ولا كوتش ملمعه كويس

لاَ .. ،

اتصَور وسطهم بالضحكَة الى حاسَس نَفسك هتموت وتضحكَها

ركز اوى ع الابتسَامه وانت بتَاخد الشووت . .،

وانت عَامل مقلب فى صَاحبك وقررت تفضَحه بالصور دى
صوره وصور نفسك جَنبه صور كتير

اتصَور على عربيه فووول وايديك وسنَانك ملحوسين والدنياَ ضاربه معَاك لمون ..ـ

اتصَور لما توقع على نفسك حاجة سَاقعه فى القهوة ..،

حَتى لو بكآميرا موبيل متجيش 1 ميجا :d

لمَا تقرر تخرج ع المقَطم وتصور صور كتير وتَلاقيها كلها طلعت سودا كحل .. ،

اتصور وأنت مَجنون ، ووأنت عَاقل ..
اتصَور وانت بتبكى وانتَ بتضحك .. ، وانت بتتخَانق :d



الصور دى هيجى يوم وتحتَاجها جداً ..، هتحتَاج تبص فيها بَصه تفتكر بيها ايام زمان اووى ،

فى شدة الزعَل والخَنقه اول ما تبص عليها هتضحَك تلقائى من منظر الصورة نفسه وتقول جواك " الله يرحمَها ايام "

صَدقنى فى حاجات كتييير اووى ممكن تكون بَسيطه .. ، بس غاليه وكبييييره اووى بَعد كدة ،

حاول تخطفها ، وتفرح نفسك بيها بعَدين :)
مَا تخرج مع صحَآبك ، وتقرر تتَصور انت وهماَ

حَاول بقدر الأمَكان تتصور كتيير اوووى ، اكتر حتَى مما متوقَع منك

حتَى لو الناَس هيقولو عنَك مجنون ..،

مش تفَاخر بلبس جديد انتَ جَايبه ولا سَاعه حلوة لبستها ولا كوتش ملمعه كويس

لاَ .. ،

اتصَور وسطهم بالضحكَة الى حاسَس نَفسك هتموت وتضحكَها

ركز اوى ع الابتسَامه وانت بتَاخد الشووت . .،

وانت عَامل مقلب فى صَاحبك وقررت تفضَحه بالصور دى
صوره وصور نفسك جَنبه صور كتير

اتصَور على عربيه فووول وايديك وسنَانك ملحوسين والدنياَ ضاربه معَاك لمون ..ـ

اتصَور لما توقع على نفسك حاجة سَاقعه فى القهوة ..،

حَتى لو بكآميرا موبيل متجيش 1 ميجا :d

لمَا تقرر تخرج ع المقَطم وتصور صور كتير وتَلاقيها كلها طلعت سودا كحل .. ،

اتصور وأنت مَجنون ، ووأنت عَاقل ..
اتصَور وانت بتبكى وانتَ بتضحك .. ، وانت بتتخَانق :d



الصور دى هيجى يوم وتحتَاجها جداً ..، هتحتَاج تبص فيها بَصه تفتكر بيها ايام زمان اووى ،

فى شدة الزعَل والخَنقه اول ما تبص عليها هتضحَك تلقائى من منظر الصورة نفسه وتقول جواك " الله يرحمَها ايام "

صَدقنى فى حاجات كتييير اووى ممكن تكون بَسيطه .. ، بس غاليه وكبييييره اووى بَعد كدة ،
حاول تخطفها ، وتفرح نفسك بيها بعَدين :)
اخطف من الدنيا ضحكه اخطف من الدنيا ضحكه


الموضوع الأصلي: اخطف من الدنيا ضحكه || الكاتب: ابراهيم دياب || المصدر: مملكة السلطانة شهرزاد

كلمات البحث

خواطر ، اشعار ، ادب ، تصميمات ، مقالات





ho't lk hg]kdh qp;i




 توقيع : ابراهيم دياب




رد مع اقتباس