الموضوع: ادّيني معاك
عرض مشاركة واحدة
#1  
قديم 10-09-2020
محمودحامد غير متواجد حالياً
اوسمتي
كاتب مميز 31000 
 
 عضويتي » 279
 جيت فيذا » Sep 2019
 آخر حضور » 01-14-2022 (04:08 PM)
آبدآعاتي » 7,020
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه
جنسي  »
 التقييم » محمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond reputeمحمودحامد has a reputation beyond repute
 آوسِمتي » كاتب مميز 31000 
 
افتراضي ادّيني معاك












إدّيني معاك ..ا
-------
فسحة للضحك والفرفشة
------
خذيني أو ما تضحكيش
واذا اضحكتي /اضحكي على حالك
و إبكي عليّي
--------
نداء من الحبيب للحبيبة...ا
***
إدّيني معاك يا لحبيب ..*.. إدّيني معاك
إدّين معاك فين ما امشيت ..*.. يا لحبيب
إدّيني معاك
إدّيني معاك فين ما امشيت
يا لغزال إدّيني معاك
--------------
عندي أمل .... أمل واحد
انكون بِحذاك – أي بجنبك
أمل ..*.. أمل واحد
دايماً جنبك ..*.. ديما معاك
وانعيش ديما جنبك
إدّيني معاك فين ما امشيت
إدّيني معاك
-------------
ادّيني معاك يا لحبيب ..*.. إدّيني معاك
أي رحبه ..*..أي مكان
اف هذي الدنيا
أي مكان في راحه
آآآآآآهــ يا لحبيب
إدّيني معاك ..*.. أي رَحْبَهْ
أف هذي الدنيا ...فيها راحه
راحتي أنا ..*.. راحتك انتِ
--------------
آآآآآآآآهـ ..*.. أو تعال ...تعالا ..
بنادي عليك ..*.. تعالي ..*.. تعالي
آآآه ولِكْ ...*... تعالي .
تعالي
نصنعوا مركبه من الزهور
كلها زهور ..*..واتكون اقلاعها
زهور كلها زهور
وانسافروا ابعيد
------------
انسافروا ابعيد ..*..يا حبيبي ..ا
آآهـ يا حبيبي ...ا
انسافروا ..*.. ابعيد
تعال ..تعالا
آهـ حبيبي .ا تعالا
أو نبقوا ماشيين
أو أو أو..
مركبتنا اتكون اجْـزِيـرَه
اجـزيـرَه
افْ بَحـرِ الهوى
--------------
أو مَـدينه
هي المدينة الفاضلة
انتِ .*.. أو أنا
اللي اْصْــنَعـْنـَاها
إحنا سوى ، إحنَا سوى
في دنيا المحبّة
انكونوا رُوّاد القافلة
----------
إدّيني معاك ..*..إدّيني معاك
يا لحبيبه ..*.. إدّيني معاك
إديني معاك ..*..ولك إدّيني معاك
أو رُوحَه ..*..بلا رجعه
وَلِـك ..*.. هيييييي ..*. يا مقصوفة الرّقبي ...
إديني معاك...إدّيني معاك ..
لا اتْخلّيني هون ..* أو ما تبقيش هناك
--------------
خلينا انروح قُـلْـنا أحسن
مع تحيات / محمود حامد
والله الحياة ما تسوه لا قرش
ولا ريال * ولا حتى ذهبي
بدون حبيبة القلب .
آه يا الحبيبه * آه يا الغاليي
وين أنتِ ..؟
----------
ضحكات
من قلم / محمود حامد
مع التحيات المضحكات


الموضوع الأصلي: ادّيني معاك || الكاتب: محمودحامد || المصدر: مملكة السلطانة شهرزاد

كلمات البحث

خواطر ، اشعار ، ادب ، تصميمات ، مقالات





h]~dkd luh;




 توقيع : محمودحامد


رد مع اقتباس