عرض مشاركة واحدة
قديم 10-19-2020   #200


الصورة الرمزية البرنس مديح ال قطب

 
 عضويتي » 463
 جيت فيذا » Sep 2020
 آخر حضور » 10-19-2021 (06:53 PM)
آبدآعاتي » 30,709
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه
جنسي  »
 التقييم » البرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond reputeالبرنس مديح ال قطب has a reputation beyond repute
 آوسِمتي »
وسام التواجد المميز 
 

البرنس مديح ال قطب غير متواجد حالياً

افتراضي





.

.
.



.







.


يا قلبى يا عاشق







أن قلت لها انا مفارق يا زين

قالت لى على وين تاركنا من تانى



مش قادرة على الفراق يا نن العين

هاهى الحياة من بعد اللقاء نسيانى



وخدانى يادنيا لطريق بلا رجعة وعنوان

انا انسان كلام الناس هنا يؤلمنى



يا حروف مزقت شتات اوصال البيان

كان الحرف معاكِ شدا اجمل ذكرى



خدى ا يدى ليه يادنيا انا عطشان

اسقنى من حنين كلماتى نبض اللهامى



ضُمين على صدركِ لكِ افيق من جنون

ليه يا دنيا يوم فى الطالع والثانى منزلنى



مشتاق منك كلمة حنية من القلب يا فتون

طول عمرى مفتون انا بيكِ هيمانى



صبحت شريد الفكر وليه نسيان

بين شارع الضباب انا صاير عندليبى



يادنيا مالك عشيرة وغدرك أنين

انا طول عمرى مشاعر الكلمات أسرانى



عاشق انا من مطلعك يافجر انكتب عنوان

ما أحنا كلنا يادنيا عليكِ ضيوف اكرامى



مشيت انا فى دنيا واسعة الليل ليلين

سرمدى انت ياليل فين ضياء قمري



طول عمرك حبيبة القلب والسنا سنين

مكتوب اضل فى حضنك وحضنك حضنى



ليه يا حروف الغرام وخدانى وناسين

جرح القلوب قاسي ليه يا جراحى



انا حرف حساس النبض هنا فيضان

عاشق انا الشعر مكتوب من وصالى



غمضةُ عينى لحظة لقيتك اخدان

ليه بعدت انا من تانى عن وطنى



لقتنى فى بلاد غريبة هنا الصين

عجيبه هنا بنية تتهنى دللتنى



يا نبض الشعر مالك كلام حزين

انا طول عمرى اسعد قلوب اهلى



قلت لها يا جميلة يا زين

انا قلبى شغف السهم صابنى



انا حروف النداء عاشق سنين

فتحت انا عيني لقيت حبيبى ماسك بايدى



عجبى على قلب عاشق حرف النون

ارجع انا يرجع الوصال هنا من تانى




القيصر العاشق

البـــــ مديح ال قطب ــــــرنس





.
'.

.


.
.





رد مع اقتباس