04-11-2019
|
#51
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو خليفة
يا واد يا مشاغب
ايه الحلاوه دي
توهتنا في بحور غرامك
وتلاطم امواجك ورياحك العاتيه التي كسرت مجاديفنا فلم نعد نقدر على العوم داخل اعماقك
انت حبيب القلب ايها البطل لنا لقاء اخر مع حروفك ونسج خيالك
حفظك الله
تسلملي يا استاذنا وغالينا ابو خليفة
منكم نتعلم والله
كم اتشرف ببصماتك هنا
يسعدك الله بالحب وراحة القلب
|
|
|
|
|