06-06-2019
|
#4
|
يا بحر مالك حزين يا شط مالك جريح
بتبكى على المظلومين و الا على المجروحين
و الا بتبكى على قلوب مش عارفه ايه مكتوب
بين القاء و الفراق تايه فى مهب الريح
لفت قلوبنا و دارت من عذاب لعذاب
و منين مانفرح نلاقى الحزن على الابواب
عدينا نهر الحنين و رجعنا ليه عطشانين
جينا اه بس اه على الفرح مش قادرين
و حلمنا اه بس اه من اللى انكتب على الجبين
مشوار عجيب من اوله مكتوب علينا نكمله و عشان
يعيش الورد لازم اى شوك نتحمله
|
|
|
|
|