06-25-2019
|
#19
|
انا بعتذر جدا لموقع مملكة السلطانة مالكة وادارة واعضاء وزوار لأنى حذفت شهادة التقدير الممنوحة لى ..
بداية بشكركم جدا على الروح الجميلة دى
وعلى كل كلمات الشكر والثناء التى لا استحقها.
بالنسبة لموضوع حذف الشهادة ففى الحقيقة
انا حذفتها لأنها غير لائقة بالمنح إلى رجل
وتصلح فقط لمنحها للإناث.
طبعا انا متأكد ان ده خطأ غير مقصود ومش زعلان
بس الحقيقة ماكانش ينفع اسيبها فى ملفى
بالشكل ده ..
عموما كلماتكم وروحكم الجميلة افضل عندى
من كل شهادات التكريم والشكر وهذا يكفينى
|
|
|
ربِّ ارحمهما كما ربياني صغيرا
|
|