07-09-2019
|
#14
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبي ركاده
انا أواجه مشكله بالنسبة لأدوات الموضوع مو طالع لي الحذف / نقل // تعديل /ختم / التنبيهات
قبل كانت عندي بس اختفت مدري المشكلة متعلق بالاستايل او لا
ويعطيك العوافي علي الاهتمام المتواصل بالمنتدي
الحمد لله على السلامة يا ست الكل
ممكن استئذنك تضغطى على اداوت الموضوع وتاخدى
سكرين شوت وتبعتيلى صورة للقائمة المنسدلة فى الرسائل الخاصة ؟
|
|
|
ربِّ ارحمهما كما ربياني صغيرا
|
|