عرض مشاركة واحدة
قديم 10-23-2018   #2

شاعر وكاتب

الصورة الرمزية ألصقر

 
 عضويتي » 32
 جيت فيذا » Oct 2018
 آخر حضور » 06-03-2020 (07:44 AM)
آبدآعاتي » 1,022
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه
جنسي  »
 التقييم » ألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond reputeألصقر has a reputation beyond repute
 

ألصقر غير متواجد حالياً

افتراضي



الله عليك يا ترانيم الشجن

فكرتيني باغنية ام كلثوم انساك
انساك


انساك !
ده كلام ؟
انساك !
ياسلام !!
اهو ده اللي مش ممكن ابدا
ولا افكر فيه ابدا
دا مستحيل قلبي يميل ويحب غيرك ابدا
اهو ده اللي مش ممكن ابدا



ولا ليله ولا يوم انا ذقت النوم ايام بعدك
كان قلبك فين وحنانك فين
انا انسى جفاك وعذابي معاك ما انساش حبك


راق لي نصك الرائع





رد مع اقتباس