03-18-2020
|
#14
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كبرياء انثى
شكرا صدى الحرمان
كلام مختصر ومميز
كلام كله ذوق
فعلا مهلا
كبرياء انثى
شكرا لكى يا سيدتى
على الردالرقيق منكى
والاحساس لا ياتى الا منكى انتى
فاتمنى من الله ان تكونى بخير
واشكر قلمك الرائع فى رده
|
|
|
|
|