04-28-2020
|
#2
|
استاذ اثير
الكلام الكبير دة ميتردش عليه بكلمة يسلموا
عشان تهذيب النفس دة كلام فلاسفة وطب نفسي
ودراسة في علوم الذات اولا ودة مش سهل خالص
حقيقة اجد نفسي صغيرة اوي وانا بقف امام عملاق زيك اديب كبير وكاتب وفيلسوف ودكتوراه بعلم النفس ربي يحفظك يااستاذ اثير
|
|
|
|
|