08-12-2020
|
#51
|
رمان
موز
كيوي
عنب
تفاح
اناناس
ليمون
خوخ
متقلقش خيرات فلسطين كتير الحمدلله
الميزانية الحمدلله
كلها خيرات الله
|
|
|
|
08-12-2020
|
#52
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد السيد
الخريط
تاني ايه هووو ده الحربط
لا ده صعب اوصله فاكهة الخريط اليك
لان اغلب العراقيين سامعين بالخريط
لكن اغلبهم مايعرفوا انه فاكهة
وهو موجود في جنوب العراق في
الأهوار تحديدا ويصنف على أنه من الفاكهة على العموم ابحثي في العم
قوقل اكيد راح تعرفي الكثير عنه وستصبحين عراقية أكثر من العراقيين
واعتقد الخريط لايوجد في باقي الدول
تحياتي اليك
|
|
|
|
08-12-2020
|
#53
|
تين شوكي
عندنا صبر
ياما اشتكى الصبر من صبري

|
|
|
|
08-12-2020
|
#54
|
طيب اشوف شكله الله
جيب صوره للخريط ده اعرفه
وبعدين خلاص مش هاكله انا هههههه
ابحث انت انا جبت الكمثرى
انت جيب الخريط اتعرف بيه ههههه
|
|
|
|
08-12-2020
|
#55
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
تين شوكي
عندنا صبر
ياما اشتكى الصبر من صبري

الصبر جميل يا زهراء وهو سلاح الأقوياء
ربي يقويك ويصبرك
تحياتي اليك
|
|
|
|
08-12-2020
|
#56
|
ده تاماريلو والله معرفه بس اهو حلو
من عمو قوقل

|
|
|
|
08-12-2020
|
#57
|
فراولة
|
|
|
|
08-12-2020
|
#58
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
طيب اشوف شكله الله
جيب صوره للخريط ده اعرفه
وبعدين خلاص مش هاكله انا هههههه
ابحث انت انا جبت الكمثرى
انت جيب الخريط اتعرف بيه ههههه
مشكلتي ما اشارك بالمنتديات من الفون
انا خبير بالمنتديات من الحاسوب والآن ماعندي حاسوب علشان خاطري ابحثي
انتي واوعدك اشتري حاسوب واي شي
تريدينه اجيبه الك على طول ههههه
ربي يضحك سنك كما اضحكتي
تحياتي يانقية
|
|
|
|
08-12-2020
|
#59
|
برقوق
|
|
|
|
08-12-2020
|
#60
|
برضه نوع من البرقوق
|
|
|
|
|
يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 ضيف)
|
|
|
| أدوات الموضوع |
إبحث في الموضوع |
|
|
|
ضوابط المشاركة
|
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك
كود HTML معطلة
|
|
|
| | | | | | | | | |