08-07-2020
|
#21
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
مساحة جميلة جدا
بس سؤال ايه هو العرموط؟
زهراء الاناقة والجمال
الف شكر لأروع مرور وحضور
بصراحة اني داخل من الفون
لو من الحاسبة كنت نزلت هنا
صورة لفاكهة العرموط اكيد
اسمه عندكم غير اسم عدنه
بالعراق اسمه العرموط
يمكنك البحث في العم قوقل
وراح تعرفين ايه العرموط
تحياتي اليك يانقية
|
|
|
|
08-07-2020
|
#22
|
مشمش
|
|
|
|
08-07-2020
|
#23
|
رمان
|
|
|
|
08-07-2020
|
#24
|
بحب كل الفاكهه انا
هههههههه
|
|
|
|
08-07-2020
|
#25
|

|
|
|
|
08-07-2020
|
#26
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
بحب كل الفاكهه انا
هههههههه
الفاكهة لذيذة الذ نعم الله
ربي يديمها عليك
دوم الضحكة يارب
|
|
|
|
08-07-2020
|
#27
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد السيد
زهراء الاناقة والجمال
الف شكر لأروع مرور وحضور
بصراحة اني داخل من الفون
لو من الحاسبة كنت نزلت هنا
صورة لفاكهة العرموط اكيد
اسمه عندكم غير اسم عدنه
بالعراق اسمه العرموط
يمكنك البحث في العم قوقل
وراح تعرفين ايه العرموط
تحياتي اليك يانقية
ربنا يبارك فيك
تسلم لروحك الحلوة اوي
طيب ايه العرموط قول حرف منه ههههه
اكيد اجيبه من الشيخ جوجل واعرفه اكيد هو مش غريب لانه من بلد طيب
كل الاحترام
|
|
|
|
08-07-2020
|
#28
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد السيد
زهراء الاناقة والجمال
الف شكر لأروع مرور وحضور
بصراحة اني داخل من الفون
لو من الحاسبة كنت نزلت هنا
صورة لفاكهة العرموط اكيد
اسمه عندكم غير اسم عدنه
بالعراق اسمه العرموط
يمكنك البحث في العم قوقل
وراح تعرفين ايه العرموط
تحياتي اليك يانقية
ربنا يبارك فيك
تسلم لروحك الحلوة اوي
طيب ايه العرموط قول حرف منه ههههه
اكيد اجيبه من الشيخ جوجل واعرفه اكيد هو مش غريب لانه من لد طيب
كل الاحترام
هاتي صورة العرموط يا زهراء والا ازعل منك هههههه
حاج قوقل بنك معلومات
دوم الضحكة يا انيقة
|
|
|
|
08-07-2020
|
#29
|
رجل الملح
08-07-2020
|
#30
|
ضوابط المشاركة
|
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك
كود HTML معطلة
|
|
|
| | | | | | | | | |