08-08-2020
|
#41
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
ربنا يبارك فيك
فتحت قوقل لكن نسيت الاسم ههههههه
فتحت الوقت ده عرفت عرموط
هدور عليه مصممة انا هههه
ودي على حسابي الخاص ليك
فاكهه مشكل
شكرا لك للفاكهة اللذيذة بس اخاف على ميزانيتك لان هذا الوقت وقت تقشف ههههه
شكرا للكرم الحاتمي الكبير
تحياتي ومودتي اليك
|
|
|
|
08-08-2020
|
#42
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
كل هذه الفاكهة لي ؟؟
اخاف عازمة كل المنتدى هههه
الف شكر ولا تكفي
تحياتي اليك
|
|
|
|
08-08-2020
|
#43
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء دياب
تقصد دي
ده عرموط ؟
عندنا كمثرى او اجاص
اه هو ده يا زهراء
شكرا للحاج قوقل اللي علمك
أيه العرموط ههههه
|
|
|
|
08-08-2020
|
#44
|
08-08-2020
|
#45
|
08-09-2020
|
#46
|
08-11-2020
|
#47
|
08-12-2020
|
#48
|
08-12-2020
|
#49
|
08-12-2020
|
#50
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد السيد
الخريط
تاني ايه هووو ده الحربط
|
|
|
|
ضوابط المشاركة
|
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك
كود HTML معطلة
|
|
|
| | | | | | | | | |