يا دمعـة حزن عنى غيبى وإوعى تانى تقـربى م الأحـزن انا هشـتريكى يلا روحى واهـربى أنا ياما شفت كتيـرأسيه ياريـت عنى تبـعدى كل ما أقــول للفرح يجى يمشى معاكى وتغربى
كل الجراح منى خلاص عرفت طـريقى وسـكتى الفرح راح والحزن قـال إمشـى معايـا و اسكتى مشـيت معـاه رحـلة عذاب قـلت .. إمتى تنتهى حـلمت يوم أنسى الهموم والدنيا تسمع ضحكتى
كتير حاولت بنفسى أهرب واسكن بعيد عن الأحزان رميت ورايا كل الهموم وقلت مـرة أعيش ف أمان يـادوب سـاعـات .. ووقت فات .. ما لحقت أوصل شفت جرحى اللى كان .جرى وسبقنى بنفس المكان
دمعة اقحوانة حزينة
في منفى مسافات الروح
عانقت الحزن ..
وهي تتنزه في حدائق الفؤاد
وجراحات الروح
قطرات ألم ... تنسكب فوق
فوق السطور
فتزلزل الأركان بجبروت وطغيان ..
شاعرتنا القديرة
سهام ماجد اسعدك الباري
ووشح قلبك بفرح قادم ان شاء الله
واهلا بك كوكب تزدهي به مملكتنا
تقبلي وافر التحايا
مع تقييمي وختمي واعجابي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الوافي الشاعرة سهام
قصيدة حزينة وقلب متألم
نرجو ان يسهل امرك
ويسعدك الرب سعادة لا شقاء بعدها
تقبلي مروري وتحيتي لقدومك الى واحتنا
مع التقدير
أخي الفاضل
الوافــي
أشكرك للمرور الراقي
ودعواتك الطيبة
تقديري وإحترامي
شكر بلا حد
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملكة شهر زاد دمعة اقحوانة حزينة
في منفى مسافات الروح
عانقت الحزن ..
وهي تتنزه في حدائق الفؤاد
وجراحات الروح
قطرات ألم ... تنسكب فوق
فوق السطور
فتزلزل الأركان بجبروت وطغيان ..
شاعرتنا القديرة
سهام ماجد اسعدك الباري
ووشح قلبك بفرح قادم ان شاء الله
واهلا بك كوكب تزدهي به مملكتنا
تقبلي وافر التحايا
مع تقييمي وختمي واعجابي
غاليتي
الملكة شهرزاد
أسعدني تواجدك الراقي
وكلماتك الرقيقة
التي زادت من قيمة خاطرتي المتواضعة
كلمات الشكر لاتكفي
دمتِ بكل الحب
شكر بلا حد